Superior Uniform Group stapt over op Rimini Street voor ondersteuning SAP-platform

Grote leverancier van uniformen steunt op aangepaste SAP ER en vindt upgrade naar S/4HANA niet rendabel

Superior Uniform Group Switches to Rimini Street Support for its SAP Platform (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een mondiale provider van zakelijke softwareservices en de belangrijkste onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, heeft vandaag bekendgemaakt dat Superior Uniform Group (NASDAQ: SGC), een vooraanstaande Amerikaanse leverancier van uniformen en representatieve kleding, is overgestapt op Rimini Street voor de ondersteuning van SAP ECC 6 en de SAP-module Apparel and Footwear Solution. Superior Uniform werkt al bijna twee decennia met SAP en ontwikkelde in de loop der tijd een op maat gemaakt programma dat deels niet meer werd ondersteund door de oorspronkelijke verkoper. Naast de aanzienlijke kostenbesparing die de overstap naar Rimini Street met zich meebrengt, krijgt Superior Uniform ook bredere ondersteuning, inclusief ondersteuning voor alle aangepaste onderdelen zonder extra kosten. Bovendien kan het bedrijf zijn omvangrijke, stabiele SAP-programma minstens 15 jaar gebruiken zonder verplichte upgrade.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-264-6579