Maestro haalt 3 miljoen dollar op met Serie A-ronde voor uitbreiding in e-sports en vooruitstrevend verbindings- en analyseplatform voor zakelijke livestreams

Het bedrijf ontwikkelt plannen voor verdere groei in e-sports en gaming en breidt gelijktijdig uit naar nieuwe sectoren, nu bedrijven meeslepende, authentieke en datagestuurde ervaringen willen creƫren.

Maestro: Enabling Enterprise Live Streamers to Own, Engage, and Monetize their Audiences (www.maestro.io) (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Maestro (http://maestro.io), het analyse- en verbindingsplatform voor zakelijke livestreamdiensten, heeft vandaag bekendgemaakt 3 miljoen dollar te hebben opgehaald in Serie A van een financieringsronde. De investeringsronde wordt aangevoerd door Hersh Interactive Group, met aanvullende investeringen van Rubicon Venture Capital (dat ook investeert in Unikrn) en het Stanford-StartX Fund. Daarmee komt het totaal aan opgehaald vermogen op 5,8 miljoen dollar, inclusief de 2,8 miljoen dollar aan seed-funding van vijfhonderd startups (onder aanvoering van voormalig Hulu-baas Andrei Marinescu), Scrum Ventures, Three Six Zero Group, en Larry en Drew Marcus, vennoten van Walden Venture Capital.

Maestro Interactive
Tiffany Au, Director of Communications