Digi Communications N.V. kondigt update over onderzoek Roemeense Nationale Anticorruptiedienst aan

BOEKAREST, Roemenië--()--In het kader van een onderzoek van de Roemeense Nationale Anticorruptiedienst (DNA), waarover we de markt en investeerders op de hoogte hebben gesteld via de prospectus van 26 april 2017 voor een aandelenemissie, de aanvullende prospectus van 8 mei 2017 en daaropvolgende publicaties, laten we u weten dat de rechtbank krachtens het vonnis van het hof van beroep van Boekarest het door de DNA ingestelde gerechtelijke toezicht op de heer Ioan Bendei (vicevoorzitter van de raad van bestuur van RCS & RDS S.A. – een dochteronderneming van het bedrijf) definitief heeft ingetrokken, waardoor de op 7 juni 2017 door de DNA opgelegde verplichtingen en restricties met betrekking tot communicatie niet langer gelden.

Voor Digi Communications NV
Serghei Bulgac
Phone no: +4031 400 4444
ipo.relations@digi-communications.ro