ZeroStack treedt toe tot Marketplace voor op afstand beheerde private cloud

MOUNTAIN VIEW, Calif.--()--ZeroStack, Inc., maker van de zelfsturende, locatiegebonden cloud, heeft vandaag aangekondigd toe te treden tot de OpenStack Marketplace voor op afstand beheerde private clouds – een verzameling toonaangevende systemen voor de private cloud voor ondernemingen die de zelfbediening en wendbaarheid van locatiegebonden clouds willen, zonder de moeite van het zelf instellen en beheren van een complexe cloudinfrastructuur. ZeroStack gebruikt daarvoor Z-Brain – een als SaaS opgezette poral die machinematig leren inzet met infrastructuur op locatie om ‘de cloud thuis te brengen’. Ontwikkelaars van zakelijke applicaties kunnen nu snel locatiegebonden webapplicaties, mobiele applicatie, samengevoegde applicaties bid-data-analysetools te maken, testen en installeren.

StoryPR voor ZeroStack
Michael Schoolnik, 415-420 2391