Huawei onthult toekomst van mobiele AI op IFA 2017

BERLIJN--()--Huawei Consumer Business Group heeft op IFA 2017 een nieuw tijdperk in smartphonevernieuwing ingeluid. CEO Richard Yu onthulde in zijn keynote de visie van Huawei op de toekomst van kunstmatige intelligentie (AI), samenhangend met de lancering van de Kirin 970. Door de sterke punten van de cloud te combineren met de snelheid en responsiviteit van native AI-verwerking, brengt Huawei AI-ervaringen tot leven en verandert de wijze waarop we ons tot onze apparaten verhouden.

“Kijkend naar de toekomst van smartphones staan we op het punt een nieuw, spannend tijdperk te betreden”, zei Richard Yu, CEO van Huawei Consumer Business Group. “Mobiele AI staat gelijk aan On-Device-AI +AI in de Cloud. Huawei legt zich erop toe ‘smart’-elektronica om te vormen tot intelligente apparatuur, door middel van functies die van begin tot eind de ontwikkeling van chips, apparaten en de cloud ondersteunen. Het uiteindelijke doel is een significant betere gebruikservaring te verwezenlijken. Kirin 970 is de eerste in een reeks nieuwe stappen vooruit, richting AI-functies voor onze apparaten die de concurrentie ver achter zich laten.”

Racepoint Global for Huawei Consumer BG
Ben Haber, 1-671-624-3200