PPG voltooit project COLORFUL COMMUNITIES op basisschool in Hongaarse stad Kecskemét

PITTSBURGH--()--PPG (NYSE:PPG) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn project COLORFUL COMMUNITIES™ in de Hongaarse stad Kecskemét is voltooid. Het project draagt bij aan een levendige leeromgeving op de basisschool Corvin Mátyás. Via Colorful Communities levert PPG vrijwilligers, producten en financiële bijdragen om de gemeenschappen waarin het bedrijf opereert te voorzien van meer kleur en vitaliteit, zoals in Kecskemét, waar de 33 personeelsleden van het serviceteam van de auto-tak van PPG werken.

Voor het project kwamen meer dan 140 vrijwilligers van PPG en de lokale gemeenschap samen. Ze werkten drie dagen lang om vier klaslokalen, vier kleedkamers en de speelplaats een opknapbeurt te geven. PPG doneerde meer dan 20.000 dollar voor het project, inclusief 460 liter watergedragen binnenverf van Héra ® Prémium en watergedragen emailverf van Trinát ® Aqua.

PPG
Mark Silvey