Amelia van IPsoft breidt uit in financiƫle dienstverlening met nieuwe functie bij digitale bank Nordnet

Loading media player...

Beginning this fall, IPsoft's Amelia, the most comprehensive and human artificial intelligence platform available on the market today, will enable Nordnet to scale customer interactions as Nordnet's new digital employee.

NEW YORK--()--IPsoft, een toonaangevend bedrijf in digitale arbeid, heeft vandaag bekendgemaakt dat Nordnet, een digitale bank met services in Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland, Amelia integreert ter versterking van zijn programma voor klantrelaties. Vanaf dit najaar stelt de digitale werknemer Amelia van IPsoft Nordnet in staat zijn interactie met klanten op te schalen. Amelia is het compleetste en meest menselijke platform voor kunstmatige intelligentie dat op dit moment op de markt verkrijgbaar is.

IPsoft
Daniela Zuin, 212-708-5521