Eagle Genomics wint beurs voor ontwikkeling vooruitstrevende databeheermodule voor levenswetenschappen

CAMBRIDGE, Engeland--()--Het bedrijf voor intelligent databeheer in de levenswetenschappen, Eagle Genomics, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een beurs van bijna 600.000 pond heeft gekregen van Innovate UK, een agentschap voor innovatie uit het Verenigd Koninkrijk. De beurs ondersteunt de doorlopende inzet van het bedrijf voor een radicaal verkorte tijd voor het verkrijgen van resultaten uit datawetenschap.

Het project waarvoor de beurs is gegeven, met de naam ‘Increase your data’s value: A value-driven semantic enrichment system to speed up scientific insight’, is opgezet voor de verdere ontwikkeling van de module e[curate] voor het cureren van data.

Eagle Genomics
Catherine Kidd