WhereScape presenteert automatisering dataopslag in cloud voor Snowflake

PORTLAND, Ore.--()--WhereScape, de toonaangevende aanbieder van automatiseringssoftware voor data-infrastructuur, heeft vandaag het automatiseringsprogramma WhereScape® voor Snowflake gepresenteerd. Dit aanbod helpt IT-organisaties de oplevering van cloudbased data-infrastructuur te versnellen. WhereScape presenteert het nieuwe productaanbod deze week gedurende de TDWI Conference in Anaheim, in Californië.

Automatisering van WhereScape voor Snowflake is gericht op cruciale workflows van Snowflake-klanten op vlak van ontwikkeling en operationele zaken en is gebaseerd op native functies, wizards en beste werkwijzen van Snowflake. Het programma omvat methodes voor de modellering van data-opslagplaatsen zoals 3NF, dimensional en Data Vault 2.0.

WhereScape
Ruth Armitage/Sarah Shkargi