GA Telesis kondigt tweede GAIN-fonds van 500 miljoen dollar aan

FORT LAUDERDALE, Fla. & NEW YORK--()--GA Telesis, LLC (“GA Telesis”) en Wafra Capital Partners Inc. (“WCP Inc.”) hebben vandaag gezamenlijk bekendgemaakt dat GA Telesis een nieuw investeringsvehikel van 500 miljoen dollar heeft opgezet met deelneming van institutionele en private beleggers die zijn geadviseerd door WCP Inc. Daarmee zetten ze een tweede investeringsvehikel op voor de luchtvaartindustrie, specifiek gericht op investeringen in vliegtuigtoestellen en vliegmotoren. Het opgehaalde kapitaal vormt de tweede financieringsronde van WCP Inc.

Het beleggingsfonds heet GA Telesis Aviation Investments 2 LLC (“GAIN 2”) en staat onder bewaring van GA Telesis Capital Management, LLC, een dochteronderneming van GA Telesis. Met inbegrip van deze kapitaalinjectie, het eigen vermogen van GA Telesis en bestaande kredietfaciliteiten bedraagt de investeringscapaciteit van GA Telesis Aviation Investments LLC 2 miljard dollar.

GA Telesis, LLC
Cathy Moabery, 954-676-3111