PubMatic onthult nieuw witboek over het begrijpen van veiling dynamiek

REDWOOD CITY, Calif.--()--PubMatic, het automatiseringsoplossingen-bedrijf voor de open digitale media-industrie, maakt vandaag bekend dat het een nieuw witboek uitbrengt met de naam “Understanding Auction Dynamics: A Primer.” De primer focust zich op de voornaamste krachten en dynamieken die invloed hebben op de betaalde prijs als afdrukken verkocht worden in een programmatische veiling.

De geprogrammeerde adverteringsindustie werkt met transparante discussies en er is behoefte aan educatie over hoe veilingen werken. De dynamiek van veilingen speelt een steeds grotere rol in het online adverteringssysteem, nu header bidding groeit, waardoor zowel mediaverkopers als kopers profiteren van het proces.

“Header bidding zorgt voor grote omzetgroei en rendement voor uitgevers. Uitgevers willen weg van de oude waterval en DSP’s toegang geven om tegelijkertijd te concurreren voor de inventarisatie”, zegt Andrew Baron, vice-president van Machine Learning & Marketplace bij PubMatic.

PubMatic
Samson Adepoju, 646-731-9773