SessionM maakte uitbreiding van Omnichannel marketing mogelijkheden zonder de bestaande systemen te vervangen

BOSTON--()--SessionM, het toonaangevende platform op het gebied van klantbetrokkenheid, maakt vandaag bekend dat het genoemd is in het Gartner’s July 2017 rapport, genaamd “Gear Up for the Evolving Multichannel Marketing Landscape“. Het bedrijf werd genoemd als mobiel marketing oplossingsplatform.

Gartner zegt dat “bijna een op de twee organisaties actief gebruik maakt van multichannel campaign management (MCCM)”. Volgens het rapport: “Hoe uitgebreid MCCM oplossingen ook zijn wat betreft functies en instrumenten, ze vertegenwoordigen niet de enige manier om multichannel marketing uitdagingen die marketeers krijgen, te beheersen. Ondanks voortdurende herhalingen en verbeteringen van de bestaande functionaliteit naar aanleiding van de vraag van de klant en/of bredere markttrends, het gat blijft. Deze dynamiek zorgt voor kansen voor providers die onderdeel uitmaken van de uitgebreide multichannel marketing-wereld.

fama PR for SessionM
Cait Mattingly, 617-986-5033