Crimson Hexagon onthult eerste foto-analyse buiten logo identificatie voor de diepste klantinzichten via social media

BOSTON--()--Crimson Hexagon, een toonaangevende leverancier van klantinzichten van social media voor het informeren van strategische ondernemingen, brengt vandaag zijn beschermende afbeelding analyse mogelijkheden, zelf ontwikkeld, om merken en bureau’s te helpen met het ontgrendelen van inzichten in foto-data. Met het toepassen van Crimson Hexagon’s analyse-systeem op afbeeldingen voor het herkennen van scenes, objecten, acties, gezichten en logo’s, leert het merk wie, hoe en waar klanten omgaan met hun product. Tot ver buiten wat ze kunnen bereiken met simpele logo-aanduiding, merken kunnen afbeeldingen analyseren om hun marketing campagnes op maat te maken, hun producten te verbeteren en influencers op te sporen.

Social media-gebruikers delen per dag meer dan 3 biljoen afbeeldingen. Wanneer merken uitsluitend vertrouwen op tekstuele analyses, dan missen ze de volledige context van sociale gesprekken van klanten, zeker omdat bij 85 procent van de afbeeldingen op social media weinig tot geen tekst staat die refereert aan het merk.

Metis Communications
Sylvie Tse, 617-236-0500