Pacific Drilling maakt verschuivingen binnen het management bekend

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) maakt vandaag bekend dat Christian J. Beckett, de Chief Executive Officer van het bedrijf, per direct op is gestapt als CEO en lid van de raad van het bestuur, omdat hij op zoek gaat naar andere opties. Het bedrijf maakt ook bekend dat Paul T. Reese, de huidige vice-president en Chief Financial Officer van het bedrijf, is bevorderd tot Chief Executive Officer en dat Johannes (John) P. Boots, de huidige Senior vice-president (Finance and Treasurer) is bevorderd tot Senior vice-president en Chief Financial Officer en dat Richard E. Tatum, de huidige vice-president en Controller, bevorderd is tot Senior vice-president en Chief Accounting Officer. Mr. Beckett heeft aangegeven dat hij beschikbaar is om te assisteren tijdens de overgangsperiode.

Pacific Drilling SA
Johannes (John) P. Boots, +352 26 84 57 81