SynteractHCR CEO Steve Powell en vice-president Etienne Drouet opgenomen in PharmaVOICE 100, de lijst met de meest inspirerende mensen in de levenswetenschap

SAN DIEGO--()--SynteractHCR, een mondiale serviceleider op het gebied van contact research organization (CRO), feliciteert zijn CEO Steve Powell en vice-president Etienne Drouet met hun plek in de PharmaVOICE 100 van 2017. PharmaVOICE Magazine maakte de lijst bekend van de 100 meest inspirerende personen in de wereld van de levenswetenschappen, een lijst waarin jaarlijks de opinieleiders en innovators die de meeste impact hebben, worden opgenomen. De PharmaVOICE 100 is een keurmerk geworden in de levenswetenschap sinds de introductie in 2005.

Steve Powell is sinds vorige maand de CEO van SynteractHCR, nadat hij de overstap maakte van het bedrijf ERT, met als doel om de zeer ontvankelijke serviceaanbod nog verder te verbeteren voor hun innovatieve klanten. Met zijn meer dan 25 jaar aan ervaring in de biofarmaceutische industrie heeft Powell al meerdere leidinggevende functies gehad bij mondiale CROs en heeft meerdere verbeteringen doorgevoerd in klinische studies.

for SynteractHCR
Hilary McCarthy, 508-829-2543