Foxconn and Rockwell Automation maken een samenwerking bekend om de toonaangevende IIoT Solutions te implementeren in de productieproces bij de consumentenelektronica van Foxconn

MILWAUKEE--()--Hon Hai Precision Industry Co., Ltd., beter bekend als Foxconn, en Rockwell Automation maken vandaag bekend dat ze gaan samenwerken om concepten voor Connected Enterprise en Industrial Internet of Things (IIoT) te implementeren in de nieuwe fabrieken van Foxconn in de Verenigde Staten.

De twee bedrijven gaan ook samenwerken om oplossingen voor Smart Manufacturing te ontwikkelen en toe te passen in de wereldwijde productieprocessen bij Foxconn an binnen de eco-systemen van gerelateerde sectoren. De technologie en uitgebreide eigen expertise van beide concerns zullen samen worden gebracht om een state of the art-productieproces met een ongeëvenaarde operationele efficiency te creëren.

Bruce Quinn
Vice President Public Affairs