Alteryx maakt bekend dat Radio 4-presentator en comedian Timandra Harkness keynotespreker is op Inspire Europe 2017

LONDON--()--Alteryx, Inc., marktleider in self-service analytics, maakt vandaag bekend dat presentator, schrijver en comedian Timandra Harkness keynotespreker zal zijn tijdens Inspire Europe 2017, het tweede jaarlijkse gebruikersconferentie in september.

Timandra is vooral bekend van haar werk voor BBC Radio 4, Ze presenteert FutureProofing is ook verslaggever bij The Human Zoo. Ze is daarnaast veel op TV te zien als presentator van Data, Data EverywherePersonality Politics en The Singularity. Timandra heeft als stand-up comedain veel in het Verenigd Koninkrijk opgetreden. Tijdens haar optredens liet zij zich vooral inspireren door cijfers en wetenschap. Dat geldt ook voor haar boek Big Data: Does Size Matter.

Alteryx, Inc.
Brandy S. Valentine, 1-650-375-2907