Inspired verwelkomt TA Associates als investeerder bij de realisatie van verdere groei

BOSTON & LONDON--()--Inspired, een toonaangevende groep van premium scholen in Europa, Afrika, Latijns Amerika and Australië, maakt vandaag bekend dat TA Associates, een toonaangevende wereldwijde investeringsmaatschappij, een significante investering heeft toegezegd om verdere groei mogelijk te maken. Bijzonderheden over de transactie werden niet bekendgemaakt.

Inspired is een niet-conventionele op educatief gebied samenwerkende onafhankelijke groep van scholen die opgericht is om leerlingen een vormende, progressieve en academische leeromgeving aan te bieden waarin zij gestimuleerd worden het beste uit zichzelf te halen. Inspire heeft een snelle groei doorgemaakt door in snel tempo scholen op te zetten en goede scholen over de hele wereld aan zich te binden. Inspire telt momenteel ongeveer 19.000 leerlingen, variërend in de leeftijd van 1 tot 18 jaar oud. Het scholenconcern heeft kantoren in London, Johannesburg, Bogota en Sydney.

For Inspired:
Leanne Emery, +27 (0) 10 060 4242