Visa breidt wereldwijde transactieverwerking uit met faciliteiten in Singapore en Verenigd Koninkrijk

SAN FRANCISCO--()--Visa (NYSE:V), een wereldwijde betaalbedrijf, heeft vandaag de uitgebreide transactieverwerkingsmogelijkheden bekendgemaakt in twee state-of-the-art datacenters in Singapore en het Verenigd Koninkrijk. De nieuwe wereldwijde processing hubs zullen de snelheid, veerkracht en geo-diversiteit van de infrastructuur van Visa verhogen, terwijl het bedrijf het vermogen biedt om nieuwe en meer verfijnde manieren te leveren om te betalen in de hyper-verbonden wereldwijde economie van vandaag.

“Handel en betalingen staan midden in een historische verschuiving van analoog naar digitaal. Steeds meer mensen over de hele wereld laten cash achter zich en betalen in plaats daarvan met hun pinpas’’, zegt Rajat Taneja, executive vice president van technologie bij Visa.

Visa Inc. USA
Lea Cademenos, +1 415-805-4271