UBS Asset Management krijgt vergunning voor beheer privéfondsen in China

HONG KONG--()--UBS Asset Management kondigt vandaag aan dat het bedrijf UBS Asset Management (Shanghai) Limited een vergunning voor het beheer van private fondsen krijgt van de Asset Management Association of China (AMAC). De licentie zorgt dat het bedrijf institutionele beleggers en vermogende investeerders in China fondsen kan bieden voor vastrentende waarden, eigen vermogen en verschillende activa.

”China is een cruciale groeimarkt voor UBS Asset Management. Het is ons doel een belangrijke vermogensbeheerder te zijn voor onshore en offshore investeringen in China en een sterke partner voor Chinese klanten die in het buitenland investeren”, zegt Ulrich Koerner, president van UBS Asset Management.

UBS AG
Mark Panday (Hong Kong), mark.panday@ubs.com, T: +852 2971 8221