The Royal Bank of Scotland plc - Stabilisation Notice

Niet voor distributie, direct of indirect, in of naar de Verenigde Staten of een andere jurisdictie in waar dergelijke distributie onwettig is.

LONDON--()--Regulatory News:

ABN AMRO BANK NV
Post-Stabilisatiemededeling

The Royal Bank of Scotland plc (Rom Balax, tel: 020 7085 6268) deelt hierbij mee dat er geen stabilisatie (binnen de betekenis van artikel 3.2(d) van de Marktmisbruikwet (EU/596/2014)), is ondernomen door de Stabilisatiemanager(s) met betrekking tot het aanbod van de volgende aandelen.

Emittent:   ABN AMRO BANK NV
Borgsteller (indien aanwezig): n/a
Totaal nominaal bedrag: GBP 350m
Omschrijving: 3y 1% fixed due June 2020
Stabilisatiemanager(s)

Aanbiedingsprijs:

ABN AMRO BANK N.V. (coördinatie stabilisatiemanager)

De Royal Bank of Scotland plc

Credit Suisse Securities Europe Limited

99.646

Deze mededeling is alleen voor informatiedoeleinden en is geen uitnodiging of aanbod om aandelen van de emittent in een jurisdictie te garanderen, erop in te schrijven of anderszins kopen of verkopen.

Deze mededeling is geen aanbod voor de verkoop van aandelen naar de Verenigde Staten. De aandelen waar hierboven naar wordt verwezen zijn niet geregistreerd en zullen ook niet geregistreerd worden volgens de Amerikaanse Effectenwet van 1933 en zullen niet in de Verenigde Staten worden aangeboden of verkocht zonder registratie of een ontheffing van registratie. Er is geen openbaar aanbod van de aandelen in de Verenigde Staten geweest of zal er zijn.

The Royal Bank of Scotland plc
Rom Balax