Ron Wolf wint Edward J. Glueckler Award 2017 van The Aviation Suppliers Association

CORAL GABLES, Fla.--()--AerSale ®-medewerker Ron Wolf, vicepresident voor operationele zaken en kwaliteitsgarantie, heeft de prestigieuze Edward J. Glueckler Award 2017 van de Aviation Suppliers Association (ASA) gewonnen. ASA is een internationaal vermaarde non-profitorganisatie voor de luchtvaartsector. Ze brengt leiders uit de branche samen om de beste werkwijzes te definiëren op vlak van kwaliteit, wetgeving, regelgeving en andere praktische zaken die eigen zijn aan de aankoop, verkoop en distributie van luchtvaartmaterieel.

“We zijn trots dat onze eigen Ron Wolf door de ASA is uitgeroepen tot winnaar van de ‘Eddy Award’ van 2017”, zei Nicolas Finazzo, ceo van AerSale. “Jaar na jaar heeft Ron hard gewerkt om ons personeel, processen, producten en dienstverlening te verbeteren. Ik kan mij niemand anders voorstellen die gedurende zijn carrière met zo veel toewijding aan excellentie heeft gewerkt als Ron.”

AerSale
Lyndelle Nieuwkerk, 305-764-3200