Ontex kondigt de details aan voor haar H1 2017 resultaten en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV, een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg, zal haar resultaten voor de drie maanden en half jaar dat eindigde op 30 juni 2017 om 6.00 uur (BST) / 7.00 uur (CEST) aankondigen op donderdag 27 juli 2017. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conferencecall voor beleggers en analisten op donderdag 27 juli 2017 om 8.00 uur (BST) / 9.00 uur (CEST). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conferencecall beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 vóór het begin van de conferencecall inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conferencecall:

Verenigd Koninkrijk   +44 (0)330 336 9105
Verenigde Staten +1 323 794 2093
België +32 (0)2 404 0659
Frankrijk +33 (0)1 76 77 22 74
Duitsland +49 (0)69 2222 13420
Bevestigingscode: 9972765

Inbelnummers voor de herhaling

Verenigd Koninkrijk   +44 (0) 207 984 7568
Verenigde Staten +1 719 457 0820
België +32 (0) 2 620 0568
Frankrijk +33 (0) 1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0) 69 2000 1800
Bevestigingscode: 9972765

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BigFral, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via andere toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex en we zijn aanwezig in 27 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index. Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

Ontex Group NV
VRAGEN VAN BELEGGERS