Active-Semi® ondersteunt intelligent tuingereedschap van SUMEC met geoptimaliseerde Power Application Controller®

GForce Garden Tools driven by Active-Semi Inc brushless DC motor controller (Photo: Business Wire)

DALLAS--()--SUMEC (www.sumectools.com) heeft vandaag een nieuwe serie krachtig tuingereedschap met sterke, borstelloze gelijkstroommotoren gepresenteerd. Het ontwerp van deze apparaten steunt op de Power Application Controller ® (PAC ®) van het in Dallas gevestigde Active-Semi® ( active-semi.com).

De PAC ®-reeks van apparaten is optimaal ontworpen voor borstelloze DC-motoren. Het model verzorgt algoritmes voor tegenwerkende bronspanning en vectorregeling die zijn te implementeren met of zonder Hall-sensoren. PAC ®-apparaten bevatten een mix van digitale en geïntegreerde analoge onderdelen voor een optimaal systeem voor motoraandrijving. Alleen de MOSFETs en IGBT’s zijn extern. Dit zorgt voor flexibiliteit in het opschalen van vermogen en een optimaal ruimtegebruik bij modellen voor directe motoraandrijving.

Active-Semi® Contact
Bernd Krafthoefer, +1-214-453-1422 x855