Duco richt pijlen op indamming van onderzoekskosten met nieuw module voor directe automatisering

LONDEN--()--Duco, een internationale provider voor self-service in databasenormalisatie en afstemming van rekeningen, heeft vandaag de officiële lancering van Duco Cube Insight aangekondigd. Deze module voor directe afstemming stelt kantoren in staat tijd te besparen bij hun zoektocht naar de oorzaak van operationele problemen. De module is in het eerste kwartaal van 2017 beschikbaar gesteld aan cliënten van Duco. Sindsdien vindt het programma gretig aftrek bij bedrijven aan de koop- en verkoopkant.

Richard Hunter, plaatsvervangend hoofd van Single Investment Manager Operations bij Man Group, zei: “We hebben met Duco nauw samengewerkt aan het design van Duco Cube Insight op basis van onze kennis over de beste operationele werkwijzes. Complexiteit in procedures na transacties, voornamelijk in derivaten en CFD’s, betekent dat onderzoek naar problemen tussen fondsbeheerders, toezichthouders en brokers arbeidsintensief kan zijn. Insight doet veel handwerk dat voorheen handmatig werd gedaan, wat ons dagelijks veel tijd bespaart en operationele risico’s beperkt.”

Duco
Chris Peacock