Symposium van Octapharma op ISTH Berlin draagt bij aan behandeling Von Willebrand en hemofilie A bij patiënten met verhoogd risico

LACHEN, Zwitserland--()--Octapharma maakt verheugd bekend dat het symposium op het congress van International Society on Thrombosis and Haemostasis (ISTH) in Berlijn gisteren succesvol is verlopen. Octapharma benadrukt als platina sponsor van het congress haar toewijding aan onderzoek naar bloedziekten, met twee verschillende wetenschappelijke symposia over de ziekte van Von Willebrand (VWD) en hemofilie A. Na een geslaagd symposium over Nuwiq ® (de nieuwste toevoeging aan het hematologieportfolio van het bedrijf) , werden de actuele ontwikkelingen rond wilate®, een uiterst puur concentraat van VWF en FVIII in 1-op-1-verhouding, op 10 juli besproken in het symposium “ wilate® for a Lifetime of Care, Bleeding Management across High-Risk Patient Populations”. Het symposium, voorgezeten door hoogleraar Ute Scholz (Centrum voor Stollingsstoornissen in Leipzig), ging over de levenslange behandeling van patiënten die veel risico lopen, met inbegrip van personen met FVIII- of VWF-remmers, vrouwen met VWD gedurende hun zwangerschap en bevalling en VWD-patiënten die ouder worden.

Octapharma AG
International Business Unit- Haematology