Intuit lanceert wedstrijd voor Firma van de Toekomst 2017

MOUNTAIN VIEW, Calif.--()--Intuit Inc. (NASDAQ:INTU) is op zoek naar de Firma van de Toekomst en nodigt accountancykantoren in Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten uit om deel te nemen aan de wedstrijd en een gooi te doen naar deze felbegeerde titel. Na de zeer succesvolle zoektocht van vorig jaar speurt Intuit opnieuw naar kantoren die het beste technologische innovatie incorporeren in hun werkwijzen om goed voorbereid de toekomst tegemoet te treden. Full-servicefirma’s, boekhouders en fiscalisten die deelnemen maken kans op 100.000 dollar aan prijzengeld, bestaande uit contanten en een volledig betaalde reis naar de jaarlijkse conferentie van Intuit, QuickBooks Connect, die van 15 tot 17 plaatsheeft in San Jose in Californië.

Intuit Inc.
Kim Amsbaugh, 650-944-6649