ISTH 2017, Berlijn: Octapharma presenteert gegevens over Nuwiq® bij nog onbehandelde patiënten en bewijst praktische waarde van gepersonaliseerde profylaxe voor hemofilie A

LACHEN, Zwitserland--()--Octapharma speelt deze week een prominente rol op het congres van de International Society on Thrombosis and Haemostasis (ISTH) in Berlijn. Octapharma geeft als platina sponsor van het congres twee gesponsorde wetenschappelijke symposia, waarvan een is gewijd aan actuele gegevens en praktijkervaringen rond Nuwiq ® – de nieuwste toevoeging aan het ruime hematologieportfolio van het bedrijf. Het goedbezochte symposium “Towards Life Without Limitation, Growing Experience with Nuwiq ® in Patients with Haemophilia A” vond op 9 juli plaats en bestond uit de presentatie van belangrijke gegevens uit klinisch-wetenschappelijk onderzoek, casestudies en ervaringen in de praktijk met Nuwiq ® bij de behandeling van hemofilie A.

Octapharma AG
International Business Unit- Haematology