Mellanox presenteert Spectrum-2 -’s werelds meest schaalbare switch voor Open Ethernet van 200 en 400 Gigabit

SUNNYVALE, Californië & YOKNEAM, Israël--()--Mellanox Technologies, Ltd. (NASDAQ: MLNX), een toonaangevende leverancier van hoogwaardige, complete koppelsystemen voor datacenters en opslagsystemen, heeft vandaag de Spectrum-2 gepresenteerd: ’s werelds meest schaalbare switch voor Open Ethernet van 200 en 400 gigabit. Spectrum-2 is ontworpen om nieuwe records in opschaling van datacenters te vestigen, tot wel tien keer hoger dan concurrenten op de markt. Tegelijkertijd verlaagt de switch de operationele kosten met een 1,3 maal efficiënter energieverbruik. Spectrum-2 heeft bovendien een hogere mate van programmeerbaarheid en optimaliseert routingfuncties voor de opzet van de efficiëntste Ethernet-infrastructuur voor computers en opslag.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact