Exclusive Group koopt Amerikaanse VAD Fine Tec

SAN JOSE, California & PARIJS--()--Exclusive Group, het bedrijf in waardeverhogende services en technologieën, heeft vandaag zijn internationale aanbod van distributiepartners uitgebreid met de aankoop van de in Silicon Valley gevestigde cybersecurity-VAD Fine Tec. Met deze stap positioneert Exclusive Group zich in het hart van ’s werelds grootste cyberveiligheidsmarkt, als aanvulling op zijn aanwezigheid in de EMEA en APC. Internationale systeemintegratoren, serviceproviders, verkopers en grote Noord-Amerikaanse wederverkopers profiteren hier het meeste van, omdat Exclusive Group zijn unieke, zeer succesvolle blauwdruk voor ‘Disruptive Distribution’ toepast op een gevestigde lokale speler met hetzelfde DNA en een vergelijkbare cultuur van waardeverhoging.

Cohesive
Greg Halse/Ellie Stansfield