ZRG Partners koopt HM Long Global Partners en versterkt groeiende afdeling voor werving leidinggevenden in de levenswetenschappen

ROCHELLE PARK, N.J.--()--ZRG Partners, uitgeroepen tot de snelst groeiende recruiter van Noord- en Zuid-Amerika, kondigt de overname van bepaalde onderdelen van HM Long Global Partners en aanstelling van belangrijke leidinggevenden van dat bedrijf aan. Daarmee breidt ZRG Partners een van ’s werelds meest dynamische team recruiters voor de levenswetenschappelijke sector uit.

In het kader van de overeenkomst treedt Helga Long, voorheen bestuursvoorzitter en CEO van de HM Long/RSVP Group, toe tot ZRG Partners. Helga wordt gezien als een van de belangrijkste professionals ter wereld in de werving van leidinggevenden voor de levenswetenschappelijke sector, gemeten naar de omvang van haar werk in dit segment

ZRG Partners
Larry Hartmann