Octapharma prominent actief op ISTH Congress 2017 in Berlijn

LACHEN, Zwitserland--()--Octapharma heeft vandaag aangekondigd actief aanwezig te zijn op het congres van de International Society on Thrombosis and Haemostasis (ISTH). Dit congres heeft van 8 tot 13 juli plaats in Berlijn, Duitsland. Octapharma is met trots platina sponsor van het congress; een teken dat het bedrijf zich doorlopend inzet voor de ontwikkeling van therapieën voor hemofilie en de ziekte van Von Willebrand (VWD).

Octapharma speelt een prominente rol op het ISTH Congress. Haar activiteiten bestaan onder meer uit twee gesponsorde wetenschappelijke symposia en zeven posterpresentaties tijdens de wetenschappelijke sessies. De abstracts van de posters worden na afloop van het congres gepubliceerd in het tijdschrift Research and Practice in Thrombosis and Haemostasis.

Octapharma AG
International Business Unit- Haematology