Axonics: tweede sluiting investeringsronde C levert 20,5 miljoen dollar op

IRVINE, Calif.--()--Axonics Modulation Technologies, Inc., ontwikkelaar van het eerste oplaadbare systeem voor sacrale neuromodulatie (r-SNM™) ter behandeling van stoornissen aan de urinewegen of darmen, heeft met de tweede sluiting van zijn financieringsronde C 20,5 miljoen dollar opgehaald. De financieringsronde heeft in totaal 35 miljoen dollar opgebracht.

Aan de tweede manche van investeringsronde C namen twee nieuwe investeerders deel: Gilde Healthcare, met kantoren in Boston en Utrecht, en CICA, Inc., uit de Californische plaats La Jolla. Cormorant Asset Management uit Boston, dat al eerder in Axonics had geïnvesteerd, nam ook deel aan beide fases van ronde C, evenals een aantal particulieren.

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, 949-396-6322
Chief Operating & Financial Officer
ddearen@axonicsmodulation.com
Investor Contact:
Pure Communications, Inc.
Matt Clawson, 949-370-8500
mclawson@purecommunications.com

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, 949-396-6322
Chief Operating & Financial Officer