GSMA stelt Laxmi Akkaraju aan als Chief Strategy Officer

LONDEN--()--De GSMA maakt bekend dat Laxmi Akkaraju is aangesteld als Chief Strategy Officer. Akkaraju was hiervoor senior vicepresident van de afdeling Global Delivery van IT-bedrijf Evry. Vanaf 1 september gaat ze aan de slag bij GSMA en brengt verslag uit van haar werk aan algemeen directeur Mats Granryd. Als Chief Strategy Officer werkt Akkaraju met GSMA-leden om de mogelijkheden tot ontwikkeling binnen de mobiele-communicatie-industrie in kaart te brengen.

“Laxmi brengt een combinatie van sterk internationaal leiderschap en brede ervaring binnen de technologische sector met zich mee naar GSMA”, zegt algemeen directeur Mats Grynryd. “Die twee kenmerken zijn cruciaal om internationale strategieën en voorstellen te bedenken die netwerkproviders en de bredere mobiele industrie collectieve voordelen opleveren. Ze brengt meer dan twintig jaar ervaring in de Indiase, Noorse en Amerikaanse IT-sector met zich mee. Ze is onlangs opgenomen in de top 10 van vrouwelijke leiders in de technologische sector in Noorwegen. Ik ben blij dat Laxmi deel uitmaakt van het bestuur van de GSMA.”

For the GSMA
Clare Fenny