Pacific Drilling kondigt verzoek tot instemming aan voor preferentie obligaties van 7,25 procent met vervaldatum in 2017

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) (samen met alle dochterondernemingen het Bedrijf) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn dochteronderneming Pacific Drilling V Limited (de Emittent) is begonnen met een procedure voor het verkrijgen van instemming met een wijziging van de bepalingen rond de preferente, gedekte obligaties met 7,25 procent rente en 1 december 2017 als vervaldatum, waarvan de voorwaarden in een vertrouwelijke verklaring van 5 juli 2017 zijn uiteengezet. In deze verklaring verzoekt de Emittent de obligatiehouders in te stemmen met een verschuiving van de vervaldatum van de obligaties naar 1 juni 2018, zodat het bedrijf meer tijd heeft om te onderhandelen over een herfinanciering of een holistische reorganisatie met al zijn crediteuren kan doorvoeren.

Pacific Drilling
John Boots, +352 26 84 57 81