Pacific Drilling kondigt voorlopige tweedekwartaalcijfers aan

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) (samen met alle dochterondernemingen het Bedrijf) heeft de volgende voorlopige resultaten voor het tweede kwartaal van 2017 bekendgemaakt, in samenhang met het vandaag aangekondigde verzoek tot instemming. De resultaten zijn niet gecontroleerd door onafhankelijke auditors. De omzet uit booractiviteiten op contractbasis ligt in het tweede kwartaal van 2017 naar verwachting rond 66,0 miljoen en 68,0 miljoen dollar, tegen 105,5 miljoen dollar in het eerste kwartaal van 2017. De daling van de inkomsten was voornamelijk een gevolg van de opschortingsperiode van de Pacific Santa Ana in het tweede kwartaal van 2017, die in het eerste kwartaal nog omzet genereerde totdat het contract op 31 januari 2017 afliep.

Pacific Drilling
John Boots, +352 26 84 57 81