GSMA meldt recordaantallen op Mobile World Congress Shanghai 2017

HONG KONG--()--De GSMA heeft vandaag bekendgemaakt dat bijna 67.500 unieke bezoekers uit 104 landen en gebieden het GSMA Mobile World Congress Shanghai 2017 hebben bezocht. Het vierdaagse evenement, dat van 28 juni tot 1 juli plaatsvond in Shanghai, trok leidinggevenden van de grootste en invloedrijkste mobielnetwerkexploitanten, elektronicafabrikanten, apparatuurleveranciers, softwarebedrijven en internetbedrijven, maar ook consumenten met interesse in technologie.

“We zijn extreem blij met de resultaten van het Mobile World Congress Shanghai van 2017”, zei John Hoffman, ceo van GSMA Ltd. “We hebben dit jaar veel nieuwe elementen toegevoegd, met name in onze ‘Experience Halls’, die voor het eerst vier dagen lang waren geopend. De show liet mobiel als echt ‘menselijk element’ zien; de technologie heeft impact op vrijwel ieder aspect van het dagelijks leven van miljarden mensen over de hele wereld, inclusief de meer dan 2,7 miljard houders van een mobiel abonnement hier in Azië, op uiteenlopende terreinen als gezondheidszorg, financiële dienstverlening, landbouw, transport, nuts en, uiteraard, entertainment.”

Media Contacts:
For the GSMA