Velodyne LiDAR vergroot met Autoliv internationale capaciteit

SAN JOSE, Calif.--()--Velodyne LiDAR Inc., wereldwijd toonaangevend in driedimensionale waarnemingssystemen voor autonoom rijdende auto’s, heeft vandaag bekendgemaakt dat Autoliv Inc., ’s werelds grootste bedrijf in autoveiligheid, is toegetreden tot zijn Tier-1-programma. Autoliv ontwikkelt en maakt LiDAR-producten voor auto’s en maakt daarbij gebruik van 3D-softwaretechnologie en de gepatenteerde LiDAR-ASIC-motor van Velodyne. Samen werken Velodyne en Autoliv aan de nakoming van internationale contracten voor grootschalige productie van LiDAR-sensorcontracten. Zodoende leveren ze cruciale technologie die volledig autonoom rijdende voertuigen faciliteert, maar ook de hoogste systeemveiligheid garandeert.

for Velodyne LiDAR
Andrew Hussey, 408-966-5078