Klöckner Pentaplast voltooit overname van LINPAC Group

MONTABAUR, Duitsland--()--De Klöckner Pentaplast Group (kp) heeft de overname van LINPAC Senior Holdings Limited en al zijn directe en indirecte dochterondernemingen met succes afgerond. LINPAC is een prominente producent en converteerder van folies voor voedselverpakkingen in Europa.

Door de transactie ontstaat een wereldwijde leider in de markt voor harde en flexibele folies met een jaaromzet van 2 miljard dollar. De gecombineerde groep levert klanten volledige verpakkingssystemen en wordt als een van innovatiefste bedrijven in de folie- en verpakkingssector een sterspeler in Onderzoek & Ontwikkeling. Klöckner Pentaplast blijft onder leiding staan van Wayne M. Hewett. Daniel Dayan, voormalig ceo van LINPAC, bestuurt de divisie voor etenswaren en verpakkingen voor consumptiegoederen van kp.

Media Contacts:
Klöckner Pentaplast