Kx Systems: Kdb+ ondersteunt handelsplatform voor bitcoinbeurs BitMEX

LONDEN & PALO ALTO, Calif.--()--Kx Systems, dochteronderneming van First Derivatives plc (FD) en provider van de toonaangevende time series database kdb+, heeft vandaag bekendgemaakt dat de cryptovalutabeurs Bitcoin Mercantile Exchange (BitMEX) het gebruik van kdb+ binnen zijn handelsplatform heeft uitgebreid.

Kdb+ wordt veel gebruikt binnen de financiƫle dienstverlening ter ondersteuning van handels- en risicobeheersplatforms. De database heeft records gevestigd voor wat betreft de snelheid, prestaties en stabiliteit van hoogwaardige applicaties. Deze kwaliteiten krijgen steeds meer erkenning in verscheidene markten die afhankelijk zijn van snelle analyse van big data, zoals de maakindustrie en retail. Kx loopt ook voorop in voorspellende analyse, virtual reality, kunstmatige intelligentie en machine learning.

For further information please contact:
Octopus Group for Kx Systems
Micky Izelaar
kxSystems@octopusgrp.com

For further information please contact:
Octopus Group for Kx Systems
Micky Izelaar