Pracuj Group kondigt strategische investering van TCV aan

LONDEN & WARSCHAU, Polen--()--De Pracuj Group (Grupa Pracuj), toonaangevend in HR-systemen voor werving, behoud en ontwikkeling van werknemers in Centraal-Europa, heeft vandaag bekendgemaakt dat TCV heeft ingestemd met een minderheidsinvestering in het bedrijf. De afronding van de investering van TCV hangt af van standaardvoorwaarden. De participatiemaatschappij TCV levert beursgenoteerde en niet-beursgenoteerde technologiebedrijven in de Verenigde Staten, Europa en daarbuiten groeikapitaal. De Pracuj Group gebruikt de financiering voor internationale uitbreiding en een verruiming van het productaanbod. In het kader van de investering worden John Doran en David Yuan, beherend vennoten van TCV, lid van de raad van toezicht van het bedrijf.

For TCV
Gemma Griffiths