PSE introduceert belangrijke update voor gPROMS Processbuilder

gPROMS ProcessBuilder provides a unified modelling environment across the plant, with powerful analysis and optimisation features for dealing with risk and uncertainty (Graphic: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

LONDEN--()--Process Systems Enterprise (PSE), het bedrijf in geavanceerde procesmodellering, heeft vandaag een belangrijke update van gPROMS ProcessBuilder geïntroduceerd. ProcessBuilder is een toonaangevend platform voor procesmodellering ten behoeve van het ontwerp en uitvoering van procesinstallaties.

gPROMS ProcessBuilder is een gecombineerde omgeving voor vergelijkingsgerichte procesmodellering van toepassingen binnen de fabriek, van complexe katalystische reacties tot verwerking van afvalwater en gas en licht.

Process Systems Enterprise
Kate Burness +44-20-8563-0888