Global Payments breidt aanbood voor e-commerce en omnichannel uit

LONDEN & ATLANTA--()--Global Payments Inc. (NYSE: GPN), een toonaangevende internationale provider van betalingsdiensten, maakt bekende dan een nieuw systeem voor groter internationaal bereik van klanten direct beschikbaar is. De oplossing stelt bedrijven in staat hun internationale bereik te vergroten met toegang tot meer dan 120 lokale en alternatieve betaalmethoden uit 170 landen in Europa, Azië-Pacific en Zuid- en Noord-Amerika.

Dit aanbod biedt Global Payments’ e-commerce- en omnichannelklanten toegang tot een breed scala aan betaalmethoden, inclusief bankoverschrijvingen, directe debet en digitale portemonnees. Het stelt consumenten bovendien in staat te betalen op de voor hen meest voor de hand liggende manier, wat leidt tot hogere verkoopcijfers en orderconversie voor verkopers.

Global Payments Inc.
Investor contact: