The Royal Bank of Scotland plc - Post-Stabilisatiemededeling

LONDEN--()--Koersgevoelige Informatie:

Niet voor distributie, direct of indirect, in of naar de Verenigde Staten of een andere jurisdictie in waar dergelijke distributie onwettig is.

Aegon Bank N.V. (“Aegon”)

Post-Stabilisatiemededeling

The Royal Bank of Scotland plc (contact: Philippe Bradshaw; telephone: 020 7085 5213) deelt hierbij mee dat er geen stabilisatie (binnen de betekenis van artikel 3.2(d) van de Marktmisbruikwet (EU/596/2014)), is ondernomen door de Stabilisatiemanager(s) met betrekking tot het aanbod van de volgende aandelen.

Emittent:   Aegon Bank N.V. (“Aegon”)
Borgsteller (indien aanwezig): Aegon Conditional Pass-Through Covered Bond Company B.V.
Totaal nominaal bedrag: EUR500m
Omschrijving: 10y Fixed Rate Conditional Pass-Through Covered Bond, XS1637329639
Stabilisatiemanager(s)

Aanbiedingsprijs:

De Royal Bank of Scotland plc (coördinatie stabilisatiemanager)

HSBC Bank plc

ING Bank N.V.

Société Générale

Unicredit Bank AG

98.884

Deze mededeling is alleen voor informatiedoeleinden en is geen uitnodiging of aanbod om aandelen van de emittent in een jurisdictie te garanderen, erop in te schrijven of anderszins kopen of verkopen.

Deze mededeling is geen aanbod voor de verkoop van aandelen naar de Verenigde Staten. De aandelen waar hierboven naar wordt verwezen zijn niet geregistreerd en zullen ook niet geregistreerd worden volgens de Amerikaanse Effectenwet van 1933 en zullen niet in de Verenigde Staten worden aangeboden of verkocht zonder registratie of een ontheffing van registratie. Er is geen openbaar aanbod van de aandelen in de Verenigde Staten geweest of zal er zijn.

The Royal Bank of Scotland plc.
Philippe Bradshaw
telephone: 020 7085 5213

The Royal Bank of Scotland plc.
Philippe Bradshaw
telephone: 020 7085 5213