Toshiba Tec toont excellentie in duurzaamheid aan

TOKIO--()--Toshiba Tec Corporation (TOKYO:6588) heeft vandaag bekendgemaakt dat de British Standards Institution (BSI) in Japan - het bedrijf in zakelijke normering - heeft vastgesteld dat de multifunctionele systemen e-STUDIO3508LP, e-STUDIO4508LP en e-STUDIO5008LP en de e-STUDIORD301 voor papierrecycling voldoen aan de strenge eisen met betrekking tot levenscyclusanalyse (LCA) voor de normeringen ISO 14040 en ISO 14044.

De e-STUDIO3508LP, e-STUDIO4508LP en e-STUDIO5008LP zijn de unieke en milieubewuste systemen van Toshiba Tec die standaard afdrukken maken, maar door middel van de uitwisbare blauwe toner ervoor zorgen dat men papier kan hergebruiken. Dit allemaal met één systeem. Deze systemen verkleinen de nadelige effecten op het milieu, zoals de CO2-emissies als gevolg van papierproductie.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528