Getronics op nummer 1 in IT Outsourcing Study 2017 van Whitelane

LONDEN--()--Getronics, een internationaal bedrijf in IT-services, heeft vandaag zijn nummer 1-notering in de UK IT Outsourcing Study 2017 van Whitelane bekendgemaakt. Getronics. dat concurreert met Amazon, Capgemini en Computacenter, kreeg de beste beoordeling voor klanttevredenheid met een waarderingscijfer dat 14 procent hoger ligt dan het sectorgemiddelde van 70 procent.

Voor het onafhankelijke onderzoek, uitgevoerd door Whitelane in samenwerking met PA Consulting, zijn 250 CIO’s en CFO’s van de bedrijven met de hoogste IT-uitgaven van het Verenigd Koninkrijk ondervraagd over meer dan achthonderd unieke outsourcingcontracten. In totaal zijn 33 IT-providers beoordeeld op basis van klantfeedback.

3 Monkeys Zeno
Laura Spence