EuroMena sluit negentiende overeenkomst succesvol af door te investeren in een toonaangevende gediversifieerde Marokkaanse detailhandelaar

BEIRUT--()--EuroMena is blij mee te kunnen delen dat het een minderheidsbelang van Retail Holding SA (The Group), een toonaangevende Marokkaanse detailhandelaar. Opbrengsten van de investering zullen voornamelijk worden gebruikt om de uitbreiding van de holding te financieren. The Group werd midden jaren tachtig opgericht door Zouhair Bennani. Het concern bestond in eerste instantie uit een paar supermarkten in Rabat. Door de jaren heen groeide het concern flink en nu is het een van de belangrijkste spelers op de Marokkaanse markt. Retail Holding is franchisenemer voor de Franse supermarktreus Carrefour, Kiabo, Virgin Megastore en fasfoodketen Burger King.

Grey Doha
Denise Yamine, +97444283111