Joe Tucci als speciaal adviseur naar 83North

LONDEN, TEL AVIV, Israël & NEW YORK--()--83North, de internationale durfinvesteerder met projecten in Europa en Israël, heeft vandaag bekendgemaakt dat Joe Tucci is benoemd tot speciaal adviseur.

Tucci was tot september 2016 CEO en bestuursvoorzitter van EMC. Hij trad in 2000 aan bij EMC, dat onder zijn leiding uitgroeide tot een van de belangrijkste en meest gerenommeerde technologiebedrijven ter wereld. In 2016 fuseerde EMC met het mondiale IT-bedrijf Dell. De transactie was een van de grootste fusies in de technologische sector van de nabije geschiedenis en leverde EMC een taxatiewaarde van 67 miljard dollar op. Tucci trad na afloop van de transactie af. Tegenwoordig is hij mede-CEO en -bestuursvoorzitter van GTY Technology Holdings and bestuursvoorzitter van Bridge Growth Partners.

Touchdown PR for 83North
Hannah Finch
+44(0) 1252 717040
hfinch@touchdownpr.com