Wipro behaalt AWS Service Delivery Status voor AWS Service Catalogus

BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE:WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een internationaal toonaangevende dienstverlener op vlak van IT, consulting en business process, heeft vandaag aangekondigd dat het de service-bezorgstatus van Amazon Web Services (AWS) voor AWS Service Catalogus heeft behaald. Met deze status stelt Wipro klanten in staat om de AWS-servicecatalogus te bouwen om zelfbedieningsinzage mogelijk te maken, om controle te behouden en hun bedrijfscloudservice centraal aan te sturen.

AWS Service Catalogus helpt klanten een catalogus op te maken van goedgekeurde IT-diensten op AWS, die binnen de onderneming kunnen worden gebruikt. Met de AWS Service Catalog kunnen klanten geautomatiseerde IT-diensten centraal beheren om service-hergebruik en consistent beheer te bereiken en voldoen aan de eisen.

Wipro Limited
Prathibha Das