Estée Lauder Companies investeert in DECIEM, the Abnormal Beauty Company

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. (NYSE: EL) heeft vandaag aangekondigd dat het heeft geïnvesteerd in DECIEM, een snelgroeiend verticaal geïntegreerd bedrijf met meerdere merken, dat is gedreven door een consumentgerichte focus die al van invloed is op de wereld van schoonheid. Details over de investering werden niet bekendgemaakt.

DECIEM is opgericht in 2013 in Toronto in Ontario door Brandon Truaxe, die samen met Co-CEO Nicola Kilner het bedrijf leidt.

DECIEM’s innovatieve multi-brandstrategie wordt aangedreven door een verticaal geïntegreerde structuur – met zijn eigen laboratorium, productie, e-commerce sites, winkels en marketinginfrastructuur – waarmee het bedrijf snel kansen kan vaststellen, nieuwe merken creëren en uitdenken en kwalitatieve, gewilde producten kan leveren.

The Estée Lauder Companies Inc.
Investor Relations:
Dennis D’Andrea
, 212-572-4384
Media Relations:
Jill Marvin
, 212-572-4438

The Estée Lauder Companies Inc.
Investor Relations:
Dennis D’Andrea